sobota, 25 marca 2017

Pierwsze szelki easy-walk

  Pogoda ostatnio się poprawiła, zza chmur wyszło słońce. A co najważniejsze zrobiło się cieplej. Teraz już nie chodzę jak jest ciemno, na szczęście. Zimą starałam się ogarnąć psa do chodzenia na smyczy, bo jak się długo nie chodzi to psiak zapomina, przynajmniej mój tak ma. Już dziś byłam na spacerku i zachowuje się całkiem nieźle.
  Tak jak pisałam ostatnio planowałam kupić szelki, ale stwierdziłam, że jednak uszyję. Miały to być szelki easy-walk. Samo szycie było dość skomplikowane, bo musiałam ogarnąć wymiary psa, a jest to dla mnie najbardziej męczące, ustalanie ile dodać, żeby wszystko było ok, nie za luźne czy coś.
  W końcu ustaliłam wszystko i zaczęłam szyć. Nie obyło się bez głupich wpadek, bo stwierdziłam, że zapomniałam dodać regulatora i musiałam rozpruć szew. Nie wiem jak to zrobiłam, ale rozprułam nie to co trzeba, tyle, że ja już to skróciłam, a potem zobaczyłam, że to nie to. Na szczęście akurat ten kawałek taśmy miałam dłuższy. Ogarnęłam wszystko i są, szelki.


Warto czy nie warto?

  Szeleczki były testowe, dlatego użyłam zwykłej klamry, w sumie to ma jeszcze tylko jedną 25mm. Wszytko pasowało, ale przeszkadzało mi to, że z przodu to było takie luźne, ale podobno ma takie być, powiem szczerze, że ten typ szelek, nie przypadł mi do gustu. Dziwnie się chodzi na niej z psem. Cieszę się, że nie kupiłam tak jak planowałam. Wydałabym kasę i by mi się nie spodobało, a tu jak się mega nie sprawdzą to je po prostu zepsuję i użyję do czegoś innego. Osobiście nie polecam tego typu szelek, przeszkadzają psu podczas normalnego chodzenia na luźnej smyczy. 
Asia



4 komentarze:

  1. Masz talent :) Ale mi faktycznie też się nie podobają te szelki, zwłaszcza przez ten fakt że Nela nie ciągnie na smyczy a jak już ciągnie to nie mocno bo to w końcu 5 kg pies.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roy waży około 12 kg. To też jak szarpnie to jest niefajnie.

      Usuń
  2. Tego typu szelki są super tylko jak PIES CIĄGNIE SMYCZ. U nas super się sprawdziły i jestem wierną fanką szelek Easy walk :) możesz zrobić DIY jak uszyć takie szelki ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to nie wyszły one mi za dobrze, musiałabym zobaczyć oryginalne pomyśleć, wymierzyć, jak to ogarnę to na pewno coś się pojawi.

      Usuń

Gdzie jestem?
youtube
twitter
intagram
google
pinterest
© All rights reserved Wilk Szary.