sobota, 24 czerwca 2017

Zawody CSIO w Sopocie

  W weekend trafiła się okazja obejrzenia zawodów w Sopocie. Nawet nie przypuszczałam, że je zobaczę, ale zobaczyłam. Zabrałam ze sobą oczywiście aparat, ale operując jedynie stałką, niewiele można zdziałać, ale nie było, źle. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, ale sporo wyszło nieudanych, ze względu na brak ostrości. Muszę to podreperować, oprócz tego, mam strasznie brudną matrycę i to jest problem, nie chciałabym jej sama czyścić, żeby nic nie uszkodzić. Z tego co się dowiedziałam, najlepsza osoba od tego jest w Warszawie, więc, chyba musi tak zostać, bo na razie nie ma jak się tam dostać.

Asia



4 komentarze:

  1. Ale super musiało być to oglądać :D
    Bardzo miło ogląda się Twoje zdjęcia z tego wydarzenia :3

    Pozdrawiamy, kundelektezpotrafii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście oglądanie takiego wydarzenia to niezłe przeżycie, szcze gólnie kiedy stoi się blisko przeszkody :D

      Usuń
  2. Robisz świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi brakuje troche do profesjonalisty, ale dzieki 😀

      Usuń

Gdzie jestem?
youtube
twitter
intagram
google
pinterest
© All rights reserved Wilk Szary.